Egy pedikűrös szalon alapvetően a láb-és körömápolást nyújtja a vendégeknek magas színvonalon.
Ezzel viszont többen lehet, hogy úgy vannak, hogy ők is meg tudják ezt oldani maguknak otthon, miért is mennének el ezért egy szalonba.
Ezt a gondolkodást kell megváltoztatni, hogy a vendég végül elmenjen a szalonba, és lássa, hogy ez számára pozitív dolgokat hoz.
Most megmutatjuk, hogyan is kell jól reklámozni egy pedikűr szalont, ami vonzani fogja az ügyfeleket.
A marketing egyik fő feladat a reklámozás, a hirdetés.
Pedikűr szalon reklámozásnál is a marketing eszközeihez kell folyamodni.
Ilyen például a meggyőzés.
Ez létfontosságú, hogy jól működjön, és valóban meggyőzze a lehetséges ügyfelet, hiszen csak ekkor lesz belőle visszajáró vendég, ha tudja, hogy számára miért előnyösek a pedikűr szalon szolgáltatásai.
Ez a meggyőzés a legkönnyebben az interneten, egy igényesen megszerkesztett weblapon történhet meg.
Itt indíthat például egy blogot, amiben a pedikűr fontosságáról, érdekességekről ír.
A pedikűr szalon reklámozásánál nem csak azt kell kiemelni, hogy ez a legjobb szalon, hanem inkább azt, hogy miért is érdemes a vendégeknek abba a konkrét üzletbe betérnie, és mi minden várja ott.
El kell magyarázni, mi mindenre jó a pedikűr, a lábápolás, hogy miért van rá szüksége a vendégnek.
Azt kell elérni, hogy a leendő ügyfelet meggyőzze szalonja előnyeiről, és arról, hogy neki is szüksége van a pedikűrös szolgáltatásokra, még akkor is, ha nincsen egy konkrét problémája, például benőtt körme vagy bőrkeményedése a talpán.
De miért is menne valaki pedikűr szalonba, ha úgy gondolja, hogy ez számára felesleges?
Ezeket a gondolatokat kell eloszlatni. Ez is a reklámozás része. A honlapon vagy közösségi média felületeken könnyedén megoszthat ehhez kapcsolódó cikkeket, így sok emberhez el fog jutni.
Ezekben azt kell megfogalmazni, hogy egy egészséges lábbal rendelkező egyént mi várja pedikűr szalonjában. Ilyen érv lehet például az esztétikai pedikűr.
Emellett azok számára is hirdetni kell pedikűr szalonját, akiknek például bőrkeményedésük van, és ezt a problémát meg kell szüntetni.
Nem biztos, hogy ezt mindenki felismeri magán, vagy lehet, hogy egyszerűen nem érdekli, vagy inkább amellett dönt, hogy otthon látja el saját magát. Itt újra a marketing meggyőzés eszköze lép érvénybe.
Egy pedikűr szalont is úgy lehet a legjobban reklámozni, ha a leendő vendégek kellőképpen meg vannak győzve a szolgáltatások pozitív hatásairól.
De hogyan kell meggyőzni?
Ami rendkívül fontos, az az, hogy meg kell ragadni az olvasó figyelmét, ha például egy szöveges reklámról beszélünk.
Figyelemfelkeltő cím, érdekfeszítő bevezetés – és az olvasó máris tovább fogja olvasni a cikket.
Ebből pedig új információkat tudhat meg, a megfelelő megfogalmazásnak köszönhetően pedig fel fogja keresni pedikűr szalonját.
A megfelelő tagolás és a kulcsszavak kiemelése is fontos a könnyebb olvasás és tájékozódás érdekében.
Egy hosszú, tagolatlan szöveget biztos, hogy nem fog elolvasni a honlapon böngésző egyén.
Meggyőzés szempontjából nagyon jó taktika, ha elmondjuk, hogy milyen rossz dolgok várhatnak rá, ha például kezeletlenül hagyja a leendő vendég a bőrkeményedést a lábán, vagy rossz módszerekkel kezeli azt.
Ennek köszönhetően el fog gondolkodni, hiszen senki nem szeretne negatív következményeket egy olyan dolog miatt, ami javítható.
Egy pedikűr szalon reklámozásánál tehát alapvetően ez a legfontosabb dolog: meggyőzni azt, aki úgy gondolja, nincsen szüksége a pedikűrös szolgáltatásaira.
Ne feledjük, hogy a marketing és reklámozásnak a meggyőzés is szerves része.
Csak ennek az alkalmazásával szerezhetők visszatérő vendégek.
Tisztelettel: Bakó Krisztián online szépségszalon marketing specialist
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.