Blog hírek. Vállalkozások, hírek, cikkek, interjúk

Hírek, cikkek vállalkozásokról

Egy szépségszalon online hirdetése
Hogyan szerezhet szalonod ügyfeleket az internetről?

Egy szépségszalon hirdetése az interneten, ha sikeres szépségszalonról álmodsz. 

 szalon-hirdetese-szalon-reklamozasa.jpg

A modern technológia segítségével már nyitás előtt felkeltheted a potenciális vendégek érdeklődését. Tehát hogyan lehet szépségszalont hirdetni az interneten?

Képzelj el egy lányt, aki fodrászt, kozmetikust vagy mindkettőt keres. Először is megpróbálja megtalálni a megfelelő szakembert barátai javaslatára, majd a Google vagy a közösségi hálózatok segítségével. 

A szépségszalonok internetes hirdetése kötelező. 

Igaz, olyan sokféle online hirdetés létezik, hogy mindegyikbe egyszerűen nem produktív befektetni. Nézzük meg, melyik szépségszalon online hirdetése a megfelelő az Ön számára.

Hódítsuk meg az internetet

 

Mielőtt közvetlenül hirdetnél egy szépségszalont és pénzt fektetnél bele, fel kell készülnöd, és meg kell tenned néhány egyszerű, de nagyon fontos lépést: 

1. Tanulmányozd az ügyfeleidet. Ahhoz, hogy a szalon reklám működjön, meg kell értened, hogy kiknek szól. 

A szépségszalonok internetes reklámozásánál ez a szabály különösen fontos, mivel a globális hálózat lehetővé teszi, hogy bizonyos okokból „elkapja” a felhasználókat a reklámanyagok megjelenítéséhez: nem, életkor, lakóhely, hobbi. 

Tehát mielőtt el kezdenéd, próbáld meg azonosítani ezeket a jeleket, és készítsd el a célközönség legrészletesebb portréját.

2. Ez egy ingyenes webhelykövető szolgáltatás kell telepítened. Telepítsd a webhelyedre. Ezt megteheted saját magad, vagy weboldal készítő segítségével: az eljárás egyszerű és olcsó.

3. Regisztráljon a Google cégem szolgáltatásra. Annak érdekében, hogy a potenciális ügyfelek könnyen megtalálhassák az utat szalonodhoz, a régi ügyfelek pedig jó véleményt írhassanak, fontos, hogy üzleti adataidat hozzáadd a kereséshez, a térképekhez és más Google-szolgáltatásokhoz. 

Ehhez meg kell barátkozni a Google Cégem szolgáltatással, és követned kell a linken található utasításokat.

Ezt követően tevékenységeket állíthatsz be az ügyfelek vonzása érdekében.

 

Hová vigyük az ügyfeleket a hirdetésekkel?

 

Különféle stratégiák léteznek erre. A szalonnak szüksége van egy webhelyre a szolgáltatások közzétételéhez, az ügyfelek jelentkezésének fogadásához és a teljes körű üzleti tevékenységhez, nemcsak offline, hanem online is.

Szépségszalon honlapja

Egy vállalkozásnak legyen weboldala, ahogyan egy üzletembernek is van névjegykártyája. Azt javasoljuk, hogy még a legkisebb szalon is készítsen saját weboldalt, amely bemutatja legjobb munkáit az ügyfeleknek, megismertethetik velük az árakat, és állandó online eladóként dolgozhat az oldal.

És hogy az oldal még jobban működjön, helyezz rá a megfelelő ügyfélszolgáltatásokat: kapcsolati űrlapot és/vagy visszahívási funkciót. Ez segít abban, hogy több jelentkezést kapj az ügyfelektől, és észszerűen tudd majd értékelni, hogy a szépségszalon online hirdetése mennyire működött tökéletesen.

Facebook oldal

Még a nagy hálózati szalonoknak is van saját Facebook-oldaluk, a kis, több székkel rendelkező szalonok pedig gyakran csak ezzel a lehetőségekkel élnek. Itt sokkal több az élő kommunikáció a potenciális ügyféllel, mint a hivatalos szalon weboldalon.

Természetesen ezt a kommunikációt továbbra is a megfelelő módon kell felépíteni, és akkor a Facebook-felhasználók véletlenül bekerülő vásárlóivá válhatnak. 

És annak érdekében, hogy több látogatód legyen, használhatod ennek a közösségi hálózatnak a fizetős szolgáltatásait: így a szépségszalonok internetes reklámozása szélesebb közönséget vonz és látóterébe kerül.

Instagram fiók

Úgy tűnik, hogy ezt a platformot kifejezetten a szépségipar számára hozták létre. Semmi sem ösztönöz egy nőt arra, hogy szalonba menjen (és a férfiakat is, de nem valószínű, hogy beismerik), mint egy másik nő fényképe, miután részt vett egy szalon kezelésen. Ezért a szépségszalon szolgáltatások Instagramon való hirdetése, mondhatni, egyre szükségszerűbb. 

Ráadásul az Instagram a leggyorsabb és legkényesebb módja a már megszerzett ügyfél figyelmének fenntartására: a hírfolyamban található képek finoman emlékeztetik az fel iratkozót, hogy ideje ellátogatnia hozzád. 

Itt viszonylag csekély pénzügyi injekcióval több ezer szolgáltatást kedvelő láthatja színező/építő/fehérítő kampányodnak hirdetését.

Szépségszalon keresési hirdetések

 szalon-hirdetese-szalon-reklamozasa1.jpg

Tehát térjünk át a fő témára: egy szépségszalon hirdetése az interneten.

A keresőmotorok régóta az online promóció pillérei. Ezek közül a legnépszerűbb természetesen a Google. Ezért számos online hirdetési módszer az adott keresőmotorral való együttműködésen alapul.

Kontextus szerinti hirdetés a Google-ban (AdWords)

A Google keresőjében (Google AdWords) a kontextuális hirdetés segítségével pénzért a keresőkifejezésen keresztül azok látóterébe kerülhetnek, akik szépségápolási szolgáltatásokat keresnek. 

Észrevetted azokat a hirdetéseket, amelyek a Google keresési eredményeinek tetején és néha jobb oldalán találhatók, „Hirdetés” címkével? A webhelyek az AdWords segítségével jutnak el ezekre a pozíciókra, bizonyos összeget fizetve ezért (nem annyira olcsó).

A rendszer a következő: kiválasztja azokat a lekérdezéseket, amelyekre hirdetni szeretnél, és a keresésbe beírva megjelenik egy link az oldaladra. 

Ugyanakkor nem a megjelenítésekért kell fizetni, hanem a felhasználó kattintásaiért a linkre. Egy ilyen szépségszalon online hirdetése nagyon-nagyon hatásos lehet, ha jó szakembereket vonsz be a felállításába. 

SEO

A hirdetési helyek mellett a Google keresési találatai között olyan oldalak találhatók, amelyek a kereső szerint mind témájukban, mind az anyagok minőségében a legjobban egyeznek a beírt lekérdezéssel.

A SEO szakemberek tanulmányozzák a kereső alapelveit és annak módjait, hogyan lehet az első helyre kerülni a keresési eredmények között. Ahogy a fenti példában is látható, a jó promócióval rendelkező webhelyek a keresőmotor első oldalán helyezkednek el. Ez az egyik klasszikus módszer a szépségszalonok online hirdetésére.

A szépségszalonok internetes hirdetésének egyéb módjai

 

A közösségi médián és a keresőmotoros promóción kívül számos hatékonyabb lehetőség kínálkozik a szépségszalon reklámozására.

Reklám

  • Hírlevél a névjegyzék "hideg" adatbázisába 

Néhány éve még a reklámsms-mailek voltak a népszerűség csúcsán, mára 90%-ban felváltották őket a Messengerek (Viber, WhatsApp). A lényeg a következő: a reklámszöveg egy közvetítőn keresztül kerül a kapcsolati adatbázisba. Nagyjából az ilyen reklámokat hívják spamnek. 

Az ilyen "reklámtámadások" nem drágák, de ez nem kísérthet meg: egy ilyen szépségszalon online hirdetés egyrészt hatástalan, másrészt ronthatja a hírnevedet. Mert senki sem szereti az ismeretlen számokról érkező promóciós üzeneteket ugye?

  • Reklám elhelyezése a névjegyek "meleg" adatbázisában

Az előző típusú levelezéstől eltérően itt az emberek maguk iratkoznak fel egy csatornára a Messengerben (például divatról vagy szépségről) vagy hírlevélre (például egy SPA szalonból vagy egy fodrászatból).

Ha a kapcsolattartó nem a Te verseny társad, tárgyalhatsz a hirdetésről, és új ügyfeleket szerezhetsz. Az egyetlen dolog, hogy ne vásárolj hirdetést olyan csatornákon és levelezőlistákon, amelyek távol vannak a szolgáltatási ágazatodtól. Az ilyen reklámok eredménye minimális lesz. 

  • Levelezés a saját ügyfélkörödnek

Ha saját ügyfélkörödet építed (amit mindenképpen meg kell tenned), időről időre küldhetsz nekik promóciós ajánlatokat vagy figyelmeztetéseket az új szolgáltatásokról. De ne fáraszd az ügyfeleket túlzott megszálltsággal.

E-mailes hírlevelek

Az emailes levelezési listáihoz hasonlóan három típusra oszthatók:

  • „hideg” levelek;
  • "meleg" levelek;
  • leveleket a saját ügyfélkörödnek.

Használhatsz e-mailt csak áruk vagy szolgáltatások reklámozására, vagy megszervezhetsz egy teljes kampányt és küldhet hasznos tippeket (amelyben a szépségszalon szolgáltatások reklámozása természetesnek és nem feltűnőnek tűnik). Az ilyen levelezés jó eszköz lehet az értékesítés növekedéséhez.  

Elhelyezés szépségportálokon és katalógusokon

Az interneten vannak olyan oldalak, amelyek egy vagy különböző témájú cégek katalógusait gyűjtik össze. Például vannak olyan cégek címjegyzékei, ahol a szépségszalonok csak az egyik szekció, és vannak olyan oldalak, amelyek csak ezzel a témával foglalkoznak. 

Az ilyen oldalakon való elhelyezés általában ingyenes, csak bizonyos funkciókért lehet fizetni. A szépségszalon ilyen reklámozása az interneten kis, de kellemes bónuszt adhat új ügyfelek formájában, amelyekért nem kell fizetni.

Hirdetési oldalak

Azok a weboldalak, ahol az emberek árukat és szolgáltatásokat hirdetnek, jó hírnévnek örvendenek a keresőmotorok körében. És ha megfelelően helyezed el hirdetéseidet könnyen megtalálhatóak lesznek a keresőmotorokban.

Ehhez célszerű kulcsszavakat is használni, mint a SEO promócióban. De a kulcsszóválasztási szolgáltatás minden más eseménytől külön megrendelhető és hirdetések elhelyezésére használható.  

 

Milyen módszerekkel érdemes kezdeni a szépségszalonok online hirdetését?

 

A szépségszalonok hatékony internetes reklámozása mindig magának a szalonnak a stratégiáján alapul. A célközönségről már beszéltünk egy kicsit, de nagy szerepe van a szalon méretének (és ezáltal a költségvetésnek) is. 

Ha van egy kis szalonod két vagy három székkel:

  1. Tedd fel szalonodat a Google erőforrásaiba a Google Cégemen keresztül.
  2. Helyezz el hirdetéseket jó hírnévvel rendelkező oldalakon. 
  3. Nyisd meg a Facebook és Instagram oldalakat. Rendszeresen kell, hogy karbantartsd és frissítsd ezeket az oldalakat.
  4. Hívj meg követőket, és ha van költségvetésed, hirdess a Facebookon és Instagramon.
  5. Mérd és javítsd az ügyfélszerzési eredményeket a Professional Beauty szolgáltatásaival.

 

 Ha van egy nagy szalonod vagy saját hálózatod, akkor add hozzá:

  1. Állandó SEO promóció. Ez nem működik azonnal (az első eredmények néhány hónap után láthatók), de a SEO viszonylag alacsony beszerzési költséggel biztosíthatja az ügyfelek folyamatos áramlását.  
  2. Rendszeres hirdetés a közösségi hálózatokon. 
  3. Rendszeres hirdetés az azonnali üzenetküldőkön és a levelezőlistákon. 
  4. E-mailben és SMS-ben küldhetsz leveleket ügyfélkörödnek.

Megjegyzés: Egy szépségszalonnak nem az a leghatékonyabb reklámja, amely után sokan hallottak rólad, hanem az, ami után jöttek a vásárlók és megrendelték a szolgáltatást. Ezért ne hagyd abba a célközönség, annak igényei, tetszései és vágyai tanulmányozását.  

Hogyan lehet növelni a reklámozás hatékonyságát?

 

A leggyorsabb módja annak, hogy egyetlen adatbázisban gyűjts információkat az ügyfelekről, küldj leveleket ebből az adatbázisból, és elemezd a reklámok hatékonyságát.

A bejegyzés trackback címe:

https://bloghirek.blog.hu/api/trackback/id/tr3718014322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Facebook oldaldoboz

Címkék

16 kerület (1) ablak (4) ablaktisztító (2) acne (1) agrár (4) ágy (3) agykontroll (1) ágynemű (3) ajándék (3) ajándékkártya (2) ajntó (1) ajtó (3) akkumulátor (1) akné (1) akne (2) aksi (1) aktív hab (2) alakformálás (6) albérlet (1) alkatrész (7) alkatreszed (5) alkatrészed (3) alkatreszes (3) alkatrészes (7) állás (1) angel moletti de luxe (1) ápolás (1) Apostille (1) Apostille felülhitelesítés (1) arcbőr (2) arckezelés (1) árnyékolástechnika (3) árnyékoló (2) asztal (1) asztalos (1) átmeneti ruha (1) audi (1) autó (8) autóalkatrész (9) autóalkatrészed (6) autoalkatrészes (3) autóápolás (38) autóápolási termékek (4) autókozmetika (49) autókozmetikai (2) autókozmetikai termékek (4) autómosó (5) autóparüm (2) autópolírozás (9) autóüveg polírozása (11) autó illatosító (4) autó parfüm (1) autó sampon (5) autó védelem (2) babavárás (1) baba komplex (1) Bactakleen (4) Bakó Krisztián (1) Bakó krisztián (1) baktérium (5) bérbeadás (1) bérelhető lakás olcsón (1) bérlő (1) betegség (7) biatorbágy (1) Biorezonancia (1) biztosítás (1) blog (2) bloggolás (2) bloghírek (8) boldogság (1) bőr (1) bőrápolás (2) Bőrdiagnosztika (2) bőrfiatalítás (1) bőrprobléma (2) Bőrprobléma (1) Budapest (23) Budapest Falk Miksa (11) Budapest krio központ (1) bútor (4) bútorasztalos (1) case (1) CaviSmart (1) cég (1) cégek (1) cikk (2) cikkek (2) cinklamella (1) cinklamellás (1) civid-19 (1) claas axion (1) cleaner (12) clgadatbázis (1) corona virus (1) covid (1) covid19 (1) Cryolipolysis (1) csiziredőny (3) cukorbeteg (1) Dabas (2) dabas (2) Dabas kozmetika (1) Debrecen (1) deszk (7) diabétesz (1) diéta (4) diétázás (1) dietetika (2) dietetikus (6) divat (13) divatos ruha (8) divatos ruhák (3) Dr. Bognárné Szabó Ildikó (1) drcleaner (2) dr cleaner (5) Dunaharaszti (1) d vitamin (1) Ebony (1) egészség (10) eladó (3) Electraplan (1) élet (2) életmód (2) elhízás (1) emésztőrendszer (1) építkezés (1) építőipari (1) Érd (1) érdekesség (1) Érden kozmetikus (1) Érd kozmetika (1) Érd szépségszalon (1) esküvő (3) esküvőihelyszín (1) esküvői ruha (1) esküvői ruhaszalon (1) étel (1) faablak (1) faajtó (1) Falk Miksa utca 5 (5) farmer (1) fashion (3) fashoin (1) fegyvernek (3) Fegyvernek (1) fegyvernek kozmetika (1) fék (1) fékpor (2) felni (2) felni tisztító (2) fényezés (1) fényszóró felújítása (2) férfi (1) fertőtlenítés (11) fertőzés (1) fitnesz (1) fodrászat (1) fogyás (10) fogyasztó (1) fogyókúra (8) fordítás (1) fordítóiroda (2) Frakcionált Mikrotűs RF kezelés (1) gallery a (9) gazdálkodó (1) Gödöllő (1) gomba (4) gyártás (1) Gyomaendrőd (2) gyros (1) gyümölcs (6) gyümölcsfeldolgozó gép (4) hab (1) hajhullás (1) ház (10) házasodunk (2) házasság (2) háztető (2) hd (1) hidegtárápia (1) hifu kezelés (1) hír (1) hirdetés (1) hírek (3) hitel (2) hiteles fordítás (1) hivatalos fordítás (1) hízás (1) hlbs (3) hodász (1) home (1) Home (6) Homexpress (2) homexpress (5) hormon (3) hormonális (1) hormontanácsadó (1) illat (3) illatosító (3) Individual Beauty szalon (1) ingatlan (8) Ingatlan (13) ingatlanközvetítés (19) ingatlanközvetítő hálózat (3) ingatlanos (3) ingatlan vásárlás (1) ingyenes (1) inzulinrezisztencia (1) járműalkatrész (6) járműkozmetika (18) járműpolírozás (1) járvány (2) jcb (1) john deere (9) Jóni Renáta (1) joon deere (1) karácsony (2) Karácsonyi ajándék (1) káros ózon (1) Kati szalon (1) kati szalon (1) Képiró Bettina (2) kerámia bevonat (2) kezelés (1) kineziológus (1) kiütés (1) kivitelezés (1) konyhabútor (1) kormánymű (1) körmös (1) köröm (1) koronavírús (4) koronavirus (1) korona virús (4) korona vírus (1) köszönetajándék (1) Közjegyzői hitelesítés (1) kozmetika (18) kozmetikum (2) kozmetikus (6) Kozmetikus Dabason (1) kreativinas (2) kreatív inas (1) Kreatív Inas (1) krimzon (14) kriocentrum (1) krioszauna (1) krukowiak (4) krutenkojulija (4) kuplung (1) lábápolás (2) lakás (10) lakberendezés (10) lakodalom (2) lámpa (4) lámpabúra (1) Lauren (5) lízing (1) logó (1) luxus (5) Magyarország (2) magyar rikkancs (1) manikűr (1) manpower (1) manpower hungary (1) Marco Martely (2) márka (5) marketing (8) marketing-szövegírás (1) marketinges (2) Marosvölgyi Noémi (1) maszk (1) meddőség (1) megfázás (1) megjelenés (1) menyasszony (1) menyasszonyi ruha (2) mezőgazda (3) mezőgazdaság (15) Mezőtúr (4) michalak (4) Mit vegyek fel (1) MNWEAR (1) molett (2) molett esküvői ruha (2) motoralkatrész (3) motortisztító (6) műköröm (2) munka (1) munkaerő (1) munka felvétel (1) nagybani (3) nagykereskedelem (2) Nagy Róbert (1) nails (1) nano (1) nano bevonat (1) napozás (1) nappali bútor (1) natúrkozmetikum (1) naturmed (1) Natur med (1) nem tudom fizetni (1) női ruha (5) női ruhák (1) nrg polír (5) NRG polír (2) nyak (1) nyakitoka (1) nyílászáró (4) offi (1) olajos (2) olajos motor (3) olasz ruha (1) olcsó ruha (1) olcsó tető (2) olcsó tetőfedő (1) öltözködés (1) öltözködésen (1) online marketing (1) Őrmező (1) orosz (2) Országos fordítóiroda (1) összefogás (1) őszi ruha (1) otthon (3) palánta (3) palántázás (1) palatető (3) palatető felújítás (1) pályázat (3) pályázatírás (1) pályázat író (1) párna (8) partner (1) pedi (2) pedikűr (3) pedikűrös (2) pedikűr maerketing (1) pedikűr reklám (1) pedikűr reklámozása (1) penész (1) plus size (3) poledance (1) polír (2) polírozás (6) poló (1) Potempski Kamil (1) Potempszki Jacek (1) pranagarden (1) pszichológus (1) Ralph (8) ralphlauren (3) Ralph Lauren (9) Ralph Lauren Home (4) ralph lauren home (7) ránc (1) real estate (1) recept (1) redőny (2) reklám (2) reluxa (1) riportok (1) roló (3) Rónaybarbara (1) rónaybarbara (1) Rónay balázs (1) Rónay Barbara (3) Royal Beauty (1) rr (2) rrc (11) rrcshop (18) rrcustoms (29) rrcustomshungary (16) RRC ACTIVE FOAM (1) rrc official (1) rrtuning (34) rr customs (1) rr tuning (4) RubosVivien (1) Rúdsport (1) Rúdtánc (1) rúdtánc oktatás (1) ruha (16) ruha rendelés (2) rusrielt (13) rusrielthungary (13) scarletfashion (10) scarlet fashion (6) Scarlet fashion (1) Scholcz Szilvia (1) sfamasz (1) Shade Jacob’s STORE (1) sikeres marketing (1) Skinbar (1) sminktetoválás (2) spirit (3) spirit-shop (2) spirit autókozmetika (4) sport (1) stílusos (2) stressz (1) stresszes (1) streszkezelés (1) stria (2) szagtalanítás (1) szakácsműhely (1) szallagfüggöny (1) szállás (1) szalon (1) szalon marketing (1) szalon reklámozása (1) szaniter (1) szanyi brigitta (2) Szanyi Brigitta (1) szeged (1) szekrény (1) szemöldök (1) szemöldöktetoválás (1) szépségápolás (2) szépségszalon (7) szépségszalon reklám (1) Szigetszentmiklós (1) Szigetújfalu (1) színek (1) Szolárium (1) szolárium (4) szolárium történelme (1) szoli (2) szolnok (5) Szolnok szolárium (1) szőrteneítés (1) szövegírás (3) takaró (1) táplálékkiegészítő (1) táplálkozás (2) teherbe esés (1) tehermentes (1) teluxa (1) terhes (1) termőföld (1) tető (8) tetőfedés (6) tetőfedő (3) tetőfelújítás (5) tetőjavítás (2) tetőszigetelés (7) tetoválás (3) tetoválás eltávolítás (1) tetőző (6) tető részletre (5) ThetaHealing (1) tippek (1) tiszaföldvár (1) Tiszaföldvár (1) Tiszaföldvár szolárium (1) tisztítás (1) tisztítószer (12) toka (1) tolmácsolás (1) Törökszentmiklós (1) törökszentmiklós (2) Törökszentmiklós szolárium (1) traktor (12) trend (6) trendi (2) trendi ruha (3) trendi ruhák (6) trend szolárium (1) trend szolárium hálózat (1) túlsúly (1) uborkaszezon (1) üvegtisztító (2) vállalkozás (2) vállalkozó (1) Várfői Dóra (1) vásárlás (1) villámfordítás (1) vírus (3) virus (5) vírusírtás (1) viszonteladás (1) viszonteladókat (8) vis major (1) vitamin (1) vízkőoldó (1) wellnes (1) weremczuk (2) wsr (1) Yves Delorme (10) Yves Delorme és Ralph Lauren Home (4) zöldség (6) zöldségfeldolgozó gép (5) zsaluzia (3) zselés köröm (1) zsindely (4) zsindelytető (1) zsindely tető (4) zsírégetés (1) Címkefelhő

Blog hírek. Vállalkozások, hírek, cikkek, interjúk

Blog Hírek vállalkozásokról. Itt megtalálhatsz érdekes híreket, cikkeket vállalkozásokról

Kategóriák

süti beállítások módosítása