Amikor azon gondolkodunk, vannak-e előnyei annak, hogy megtörtént velünk a Covid 19 vírus térhódítása a világban, furcsamód számos dolog eszünkbe jut.
Valahogy ennek a faramuci helyzetnek köszönhetően sokkal inkább megtanultuk értékelni emberi kapcsolatainkat, időnket, pénzünket, értékeinket, de az egészségünket és az élet apró örömeit is egyaránt.
Rendkívül felértékelődött a szabadság is a sok bezártságnak és korlátozott lehetőségeknek köszönhetően, de eközben megváltoztak mindennapi szokásaink is, annak érdekében, hogy a lehető legtöbb időt tölthessünk hasznosan és a legkevesebbet azzal, amit nem kedvelünk, vagy nem tartunk fontosnak.
Talán a leglátványosabb terület, ahol a változás igazán jelentős az a kereskedelem, a vásárlás területe.
Az emberek egyre kevesebb időt szeretnének utazással, sorban állással, válogatással tölteni, szívesebben intézik vásárlásaikat a kanapéról, kényelmesen, gyorsan. ezt szépen mutatja, hogy egyre több vállalat veszi be portfóliójába az online kiszállítás lehetőségét, és az emberek szemmel láthatóan élnek is ezzel!
Bár korábban az online vásárlással kapcsolatos prekoncepciók meghatározták az egyes ügyfélkörök viselkedését, ma az emberek már teljesen nyitottak az internetes vásárlásokra és ott böngésznek szívesen, ahol a leginkább professzionális és személyre szabott élményt kaphatják.
A kutatások egyértelműen azt igazolják, hogy a jövő kereskedelmi nagy szereplői mindenképpen azok a vállalatok lesznek, akik a leggyorsabban és legpontosabban képesek lekövetni a vásárlói igényeket, illeszkedni és alkalmazkodni az egyéni preferenciákhoz.
Persze, a nagyvállalatok ehhez megfelelő tőkeforrással és technológiával rendelkeznek, de mi a helyzet a kisebb vállalkozásokkal?
Hogyan nézhet ki számukra a jövőben a jövedelmező online kereskedelem?
A kisvállalkozások számára is rengeteg módszer és lehetőség elérhető ahhoz, hogy vásárlóik igényeit a lehető legszélesebb körben kielégíthessék.
Remek példa erre a magyar vállalkozások között a Scarlet Fashion online webshopja, ahol hétről hétre mindig frissült választékkal találkozhatnak a márka szerelmesei.
A vállalkozás tulajdonosa, Szanyi Brigitta üzleti filozófiája kialakításakor azt az irányvonalat vette alapul, hogy kevés olyan üzlet van Magyarországon, ahol akár kortól, alkattól és stílustól függetlenül minden nő ízléses és stílusos ruhadarabokat találhat, de nem tömeggyártásban.
Női ruhákkal foglalkozó ruházati üzlete egyedi, méretenként csupán néhány darabos kollekciókat kínál, így aki nála vásárol, nem kell attól féljen, hogy egy fontos eseményen szembe jön vele a választott darab.
Az olasz divat stílusos darabjait és saját tervezésű ruháit egyszerre kínálja a Scarlet Fashion budapesti üzlete és online webáruháza, nagy figyelmet fordítva az egyedi lehetőségekre!
Mivel jól ismerik célcsoportjukat, kizárólag olyan termékeket forgalmaznak, melyek messzemenőkig kiszolgálják az igényeket!
Az ügyfeleikkel való kapcsolattartásra is maximális figyelmet szentelnek.
Akár több platformon is fel lehet venni velük a kapcsolatot, feltenni kérdéseket! Ha valaki az online térben szeretne tőlük ruhát rendelni, de bizonytalan az anyagot, méretet, szabást illetően, ők gyorsan és készségesen válaszolnak a felmerült kétségekre.
És még valami: nem csak a ruhák megvásárlása kapcsán, de egyéb fronton is számítani lehet nagyszerű tanácsaikra.
Egy szuper nőknek szóló blogot vezetnek oldalukon, ahol mindig kitárgyalják az aktualitásokat, de bent az üzletben, vagy akár az előbb említett platformokon is lehet tőlük stílussal és divattal kapcsolatos tanácsadást kérni, állnak rendelkezésre!
A jövő tehát azoké az online is működő vállalkozásoké, akik gyorsan tudnak lépést tartani és személyes szolgáltatásokat nyújtanak ügyfeleiknek!
Sose feledjük, hogy a legerősebb fegyver az online térben még mindig a hitelesség, ezért pedig egy dolgot kell csupán megtennünk: tartsuk be mindig, minden körülmények között azt, amit ígértünk!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.