Blog hírek. Vállalkozások, hírek, cikkek, interjúk

Hírek, cikkek vállalkozásokról

Az emberek nem vásárolnak termékeket és szolgáltatásokat.
Kapcsolatokat, történeteket és varázslatokat vásárolnak.

A marketing korábban "varázslat" volt, a koncepciótól és a stratégiától a létrehozásig és a megvalósításig.

 

marketing-varazslat.jpg

 

Valamikor nehéz volt olyan méltó árust találni, aki kiváló minőségű reklámokat tudott előállítani és megvalósítani termékeinek és szolgáltatásainak.

 

Az egyre növekvő figyelem iránti igény és a piac elsöprő terméklehetőségei miatt a fogyasztók kezdik szem elől téveszteni, hogy kiben bízhatnak meg.

A szélsőséges intézkedéseket meghozó fogyasztók a reklám elkerülése érdekében egyre nehezebbé teszik a márkák lépést tartását a digitális területtel.

Tehát hova fordulsz?

Az okos lépés pl; egy kreatív marketinges, mint pl;  Kreatív Inas által nyújtott marketing lenne .

Röviden, szüksége van egy marketingesre.

Ha megnézi az alábbi statisztikákat, akkor van értelme, miért a marketing olyan népszerű taktika az eladások növelésére:

  • A vásárlók igen nagy része csupán csak 1% -uk bízik a reklámokban. 33% -uk azonban megbízik a blogok bejegyzéseiben található írásokban vásárlásai során.
  • Az emberek körülbelül 40% -a arról számolt be , hogy online vásárolt egy terméket, miután látta, hogy egy szimpatikus személy használja a YouTube-on, az Instagramon vagy a Twitteren, Facebookon, stb;....
  • Az influencerek 71% -a úgy véli, hogy ez egy őszinte és hiteles hang az, ami elkötelezi a hallgatóságot.
  • A Kreatív Inas tanulmánya szerint a megfelelően előkészített marketing minden elköltött Forint megtérülést, hasznot hoz.

Könnyű felismerni, hogy a marketing miért éppen egyre felkapottabb.

De merre tart? 

És ami még fontosabb: hogyan lehetne kamatoztatni

Olvassa el, ha többet szeretne megtudni a marketing jelenlegi helyzetéről, a  marketing stratégiájának bevezetéséről és a marketing trendekről, amelyek profitot is termelnek.

Mi az a befolyásoló marketing?

 

A marketinges egy meglévő lehetőséget aknáz ki, aki nagy nyomon követési és erős márkahírnévre tett szert egy adott résen, hogy támogassa márkáját, támogassa termékét vagy társalkotást hozzon létre azzal a szándékkal, hogy növelje a márka ismertségét és növelje az eladásokat.

A befolyásoló kampányok típusai

1. Kedvezménykódok és kapcsolt marketing.

A ROI nyomon követése (Befektetésarányos megtérülés) és az affiliate marketing befolyásolóinak kompenzálása egyedi URL-ekkel és egyedi kedvezménykódokkal könnyen megvalósítható.

2. Versenyek és ajándékok.

A versenyek, az ajándékok kiválóak egy márka nagyobb kitettségének megszerzéséhez, a hírveréshez és a vezetés elkötelezettségéhez.

A termék árának függvényében könnyedén teret engedhet a költségvetésében, hogy havonta egy maroknyi terméket odaadjon a verseny nyerteseinek.

A marketing videóinak posztolása/feltöltése YouTube-csatornákon, facebookon vagy Instagram élő videókon keresztül elősegítheti a termék reflektorfénybe állítását, az egész közönség elé kerül, minimális költséggel a márkád/terméked/szolgáltatásod számára.

Néhány influencer annyi ingyenességet és exkluzív terméket kap, hogy a hét egyik napját arra szánják, hogy minden ajándékukat kicsomagolják a közösségi médiában, megköszönve az őket küldő vállalkozásnak, vagy akár átnézik, akár felhasználják őket akkor és ott a platformon.

Ideális esetben ezeknek a díjaknak vagy ajándékoknak elég jövedelmezőnek kell lenniük ahhoz, hogy izgassák az embereket, vagy korai hozzáférést kell biztosítaniuk a termékekhez, még mielőtt széles körben megjelentetnék őket.

A verseny oldalán a még nagyobb elkötelezettség ösztönzésének egyszerű módja az elkötelezettségi utasítások szerepeltetése a versenyre való belépés kikötéseként.

Ez valami ilyesmi lehet:

  • A barátok címkézése.

  • Tetszik a poszt.

  • A tartalom megosztása.

  • Feliratkozás hírlevélre.

Ügyeljen arra, hogy a szabályokat teljesen átláthatóvá tegye, hogy a zavartság ne akadályozza a résztvevőket a belépésben, és biztosítsa, hogy a győztesek kihirdetésekor ne legyen elégedetlenség a hallgatóság körében.

Hogyan készítsd el a befolyásoló stratégiádat

 

A sikeres marketing stratégia kiépítése a célorientáltságról szól.

Világos úti cél szem előtt tartása nélkül soha nem lehet tudni, melyik útnak van a legkevesebb ellenállása, és az sem utolsó szempont, hogy a legköltséghatékonyabb és a legjobb eredményt nyújtja-e.

Ehhez meg kell határoznia a céljait és a KPI-ket, miközben tudatosan erőfeszítéseket kell tennie a befolyásoló közönség megértése érdekében.

1. Dokumentálja céljait és legfontosabb teljesítménymutatóit.

Az első alkalommal, amikor egy vállalkozás befektet a marketing szolgáltatásba, minden bizonnyal szerencsejátékosnak érezheti magát - amely bármikor megtérülést generálhat vagy nem.

A szomorú igazság az, hogy sokak számára ez hazárdjáték lesz, hiszen egy szolgáltatást vásárolnak meg, ami mögé nem lehet minden esetben belátni.

Ez részben azért van, mert nem fektetik be a szükséges erőforrásokat ahhoz, hogy életképes csatornaként megfelelően teszteljék őket, másrészt azért, mert nem fordítanak időt arra, hogy világos célokat tűzzenek ki és meghatározzák a megfelelő mutatókat, amelyeket követni kell a célok elérése érdekében. természetesen a marketingesek 99%-a tisztességesen végzi dolgát, bár sajnos, mint minden szakterületen ezen a téren is megjelentek az úgynevezett "kóklerek".

Célbeállítás és kulcsfontosságú mutatókövetés

A marketing körüli három nagy cél a következő:

  • Építse a márka ismertségét. Az online márkaépítés a követők számával, tetszéseivel és elkötelezettségével mérhető, például a megjegyzésekkel, a hashtagjeid használatával és a megosztásokkal.

  • Új célpiac vonzása. Az új célpiac vonzása mindent magában foglal a márka ismertségében, de egy teljesen új térben. Ehhez olyan befolyásolókra van szükséged, akik érdeklődést tudnak létrehozni és célzott forgalmat teremthetnek.

  • Az ólomtermelés megkönnyítése. Minden ehhez vezet: több eladás. A több lead és az ügyfelek megszerzése könnyen nyomon követhető a konverziókkal és az értékesítésekkel, de bonyolult lehet a források közvetlen nyomon követése, kivéve, ha minden befolyásolóhoz külön kódokat vagy céloldalakat telepít.

Annak ismerete, hogy mely partneri kapcsolatok működnek, és melyek nem, segít abban, hogy a legtöbbet hozza ki befolyásos stratégiájából.

Hasonlítsa össze a marketing eredményeit más marketing csatornák eredményeivel annak megállapításához, hogy a marketingre fordított költség megéri-e.

2. Ismerje meg a marketinges tervét.

A hatékony marketing kampány kritikus eleme a megbízható kapcsolat kialakítása egy releváns marketingessel, aki összhangban áll a közönség igényeivel és vágyaival, és olyan vizuális megjelenést is le tud tenni az "asztalra" amire a közönség figyelni fog, amikor vásárlási döntéseket hoz.

Bővítse elérését az Instagramon túl is

 

Az elsődleges cél a befolyásoló témák és a közönség demográfiai adatai alapján olyan influencerek felfedezése, akik minden létfontosságú elkötelezettségi mutatót képesek teljesíteni.

Ahhoz, hogy megtalálja a megfelelő illeszkedést a márka és az influencer között, meg kell találnia valakit, aki összhangban áll a márka víziójával, küldetésével és identitásával.

Az Instagram és a Facebook is jelenleg tipikusan az első platformok között vannak.

Valójában 2017-ben az influencerek első számú platformja az Instagram volt, megdöbbentő 92% -os részesedéssel .

Mielőtt azonban az összes pénzét az Instagramba helyezné, érdemes megjegyezni, hogy a keresési szokások gyorsan változnak, és ezzel együtt szinte minden közösségi platformon új lehetőségek nyílnak meg. Minden esetben ha másért nem is de tanácsért, érdemes felkeresni a Kreatív Inas oldalát. Sok hasznos blog cikkekkel segítenek vállalkozásoknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://bloghirek.blog.hu/api/trackback/id/tr6916350440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Facebook oldaldoboz

Címkék

16 kerület (1) ablak (4) ablaktisztító (2) acne (1) agrár (4) ágy (3) agykontroll (1) ágynemű (3) ajándék (3) ajándékkártya (2) ajntó (1) ajtó (3) akkumulátor (1) akné (1) akne (2) aksi (1) aktív hab (2) alakformálás (6) albérlet (1) alkatrész (7) alkatreszed (5) alkatrészed (3) alkatreszes (3) alkatrészes (7) állás (1) angel moletti de luxe (1) ápolás (1) Apostille (1) Apostille felülhitelesítés (1) arcbőr (2) arckezelés (1) árnyékolástechnika (3) árnyékoló (2) asztal (1) asztalos (1) átmeneti ruha (1) audi (1) autó (8) autóalkatrész (9) autóalkatrészed (6) autoalkatrészes (3) autóápolás (38) autóápolási termékek (4) autókozmetika (49) autókozmetikai (2) autókozmetikai termékek (4) autómosó (5) autóparüm (2) autópolírozás (9) autóüveg polírozása (11) autó illatosító (4) autó parfüm (1) autó sampon (5) autó védelem (2) babavárás (1) baba komplex (1) Bactakleen (4) Bakó Krisztián (1) Bakó krisztián (1) baktérium (5) bérbeadás (1) bérelhető lakás olcsón (1) bérlő (1) betegség (7) biatorbágy (1) Biorezonancia (1) biztosítás (1) blog (2) bloggolás (2) bloghírek (8) boldogság (1) bőr (1) bőrápolás (2) Bőrdiagnosztika (2) bőrfiatalítás (1) bőrprobléma (2) Bőrprobléma (1) Budapest (23) Budapest Falk Miksa (11) Budapest krio központ (1) bútor (4) bútorasztalos (1) case (1) CaviSmart (1) cég (1) cégek (1) cikk (2) cikkek (2) cinklamella (1) cinklamellás (1) civid-19 (1) claas axion (1) cleaner (12) clgadatbázis (1) corona virus (1) covid (1) covid19 (1) Cryolipolysis (1) csiziredőny (3) cukorbeteg (1) Dabas (2) dabas (2) Dabas kozmetika (1) Debrecen (1) deszk (7) diabétesz (1) diéta (4) diétázás (1) dietetika (2) dietetikus (6) divat (13) divatos ruha (8) divatos ruhák (3) Dr. Bognárné Szabó Ildikó (1) drcleaner (2) dr cleaner (5) Dunaharaszti (1) d vitamin (1) Ebony (1) egészség (10) eladó (3) Electraplan (1) élet (2) életmód (2) elhízás (1) emésztőrendszer (1) építkezés (1) építőipari (1) Érd (1) érdekesség (1) Érden kozmetikus (1) Érd kozmetika (1) Érd szépségszalon (1) esküvő (3) esküvőihelyszín (1) esküvői ruha (1) esküvői ruhaszalon (1) étel (1) faablak (1) faajtó (1) Falk Miksa utca 5 (5) farmer (1) fashion (3) fashoin (1) fegyvernek (3) Fegyvernek (1) fegyvernek kozmetika (1) fék (1) fékpor (2) felni (2) felni tisztító (2) fényezés (1) fényszóró felújítása (2) férfi (1) fertőtlenítés (11) fertőzés (1) fitnesz (1) fodrászat (1) fogyás (10) fogyasztó (1) fogyókúra (8) fordítás (1) fordítóiroda (2) Frakcionált Mikrotűs RF kezelés (1) gallery a (9) gazdálkodó (1) Gödöllő (1) gomba (4) gyártás (1) Gyomaendrőd (2) gyros (1) gyümölcs (6) gyümölcsfeldolgozó gép (4) hab (1) hajhullás (1) ház (10) házasodunk (2) házasság (2) háztető (2) hd (1) hidegtárápia (1) hifu kezelés (1) hír (1) hirdetés (1) hírek (3) hitel (2) hiteles fordítás (1) hivatalos fordítás (1) hízás (1) hlbs (3) hodász (1) home (1) Home (6) Homexpress (2) homexpress (5) hormon (3) hormonális (1) hormontanácsadó (1) illat (3) illatosító (3) Individual Beauty szalon (1) ingatlan (8) Ingatlan (13) ingatlanközvetítés (19) ingatlanközvetítő hálózat (3) ingatlanos (3) ingatlan vásárlás (1) ingyenes (1) inzulinrezisztencia (1) járműalkatrész (6) járműkozmetika (18) járműpolírozás (1) járvány (2) jcb (1) john deere (9) Jóni Renáta (1) joon deere (1) karácsony (2) Karácsonyi ajándék (1) káros ózon (1) Kati szalon (1) kati szalon (1) Képiró Bettina (2) kerámia bevonat (2) kezelés (1) kineziológus (1) kiütés (1) kivitelezés (1) konyhabútor (1) kormánymű (1) körmös (1) köröm (1) koronavírús (4) koronavirus (1) korona virús (4) korona vírus (1) köszönetajándék (1) Közjegyzői hitelesítés (1) kozmetika (18) kozmetikum (2) kozmetikus (6) Kozmetikus Dabason (1) kreativinas (2) kreatív inas (1) Kreatív Inas (1) krimzon (14) kriocentrum (1) krioszauna (1) krukowiak (4) krutenkojulija (4) kuplung (1) lábápolás (2) lakás (10) lakberendezés (10) lakodalom (2) lámpa (4) lámpabúra (1) Lauren (5) lízing (1) logó (1) luxus (5) Magyarország (2) magyar rikkancs (1) manikűr (1) manpower (1) manpower hungary (1) Marco Martely (2) márka (5) marketing (8) marketing-szövegírás (1) marketinges (2) Marosvölgyi Noémi (1) maszk (1) meddőség (1) megfázás (1) megjelenés (1) menyasszony (1) menyasszonyi ruha (2) mezőgazda (3) mezőgazdaság (15) Mezőtúr (4) michalak (4) Mit vegyek fel (1) MNWEAR (1) molett (2) molett esküvői ruha (2) motoralkatrész (3) motortisztító (6) műköröm (2) munka (1) munkaerő (1) munka felvétel (1) nagybani (3) nagykereskedelem (2) Nagy Róbert (1) nails (1) nano (1) nano bevonat (1) napozás (1) nappali bútor (1) natúrkozmetikum (1) naturmed (1) Natur med (1) nem tudom fizetni (1) női ruha (5) női ruhák (1) nrg polír (5) NRG polír (2) nyak (1) nyakitoka (1) nyílászáró (4) offi (1) olajos (2) olajos motor (3) olasz ruha (1) olcsó ruha (1) olcsó tető (2) olcsó tetőfedő (1) öltözködés (1) öltözködésen (1) online marketing (1) Őrmező (1) orosz (2) Országos fordítóiroda (1) összefogás (1) őszi ruha (1) otthon (3) palánta (3) palántázás (1) palatető (3) palatető felújítás (1) pályázat (3) pályázatírás (1) pályázat író (1) párna (8) partner (1) pedi (2) pedikűr (3) pedikűrös (2) pedikűr maerketing (1) pedikűr reklám (1) pedikűr reklámozása (1) penész (1) plus size (3) poledance (1) polír (2) polírozás (6) poló (1) Potempski Kamil (1) Potempszki Jacek (1) pranagarden (1) pszichológus (1) Ralph (8) ralphlauren (3) Ralph Lauren (9) Ralph Lauren Home (4) ralph lauren home (7) ránc (1) real estate (1) recept (1) redőny (2) reklám (2) reluxa (1) riportok (1) roló (3) Rónaybarbara (1) rónaybarbara (1) Rónay balázs (1) Rónay Barbara (3) Royal Beauty (1) rr (2) rrc (11) rrcshop (18) rrcustoms (29) rrcustomshungary (16) RRC ACTIVE FOAM (1) rrc official (1) rrtuning (34) rr customs (1) rr tuning (4) RubosVivien (1) Rúdsport (1) Rúdtánc (1) rúdtánc oktatás (1) ruha (16) ruha rendelés (2) rusrielt (13) rusrielthungary (13) scarletfashion (10) scarlet fashion (6) Scarlet fashion (1) Scholcz Szilvia (1) sfamasz (1) Shade Jacob’s STORE (1) sikeres marketing (1) Skinbar (1) sminktetoválás (2) spirit (3) spirit-shop (2) spirit autókozmetika (4) sport (1) stílusos (2) stressz (1) stresszes (1) streszkezelés (1) stria (2) szagtalanítás (1) szakácsműhely (1) szallagfüggöny (1) szállás (1) szalon (1) szalon marketing (1) szalon reklámozása (1) szaniter (1) szanyi brigitta (2) Szanyi Brigitta (1) szeged (1) szekrény (1) szemöldök (1) szemöldöktetoválás (1) szépségápolás (2) szépségszalon (7) szépségszalon reklám (1) Szigetszentmiklós (1) Szigetújfalu (1) színek (1) Szolárium (1) szolárium (4) szolárium történelme (1) szoli (2) szolnok (5) Szolnok szolárium (1) szőrteneítés (1) szövegírás (3) takaró (1) táplálékkiegészítő (1) táplálkozás (2) teherbe esés (1) tehermentes (1) teluxa (1) terhes (1) termőföld (1) tető (8) tetőfedés (6) tetőfedő (3) tetőfelújítás (5) tetőjavítás (2) tetőszigetelés (7) tetoválás (3) tetoválás eltávolítás (1) tetőző (6) tető részletre (5) ThetaHealing (1) tippek (1) tiszaföldvár (1) Tiszaföldvár (1) Tiszaföldvár szolárium (1) tisztítás (1) tisztítószer (12) toka (1) tolmácsolás (1) Törökszentmiklós (1) törökszentmiklós (2) Törökszentmiklós szolárium (1) traktor (12) trend (6) trendi (2) trendi ruha (3) trendi ruhák (6) trend szolárium (1) trend szolárium hálózat (1) túlsúly (1) uborkaszezon (1) üvegtisztító (2) vállalkozás (2) vállalkozó (1) Várfői Dóra (1) vásárlás (1) villámfordítás (1) vírus (3) virus (5) vírusírtás (1) viszonteladás (1) viszonteladókat (8) vis major (1) vitamin (1) vízkőoldó (1) wellnes (1) weremczuk (2) wsr (1) Yves Delorme (10) Yves Delorme és Ralph Lauren Home (4) zöldség (6) zöldségfeldolgozó gép (5) zsaluzia (3) zselés köröm (1) zsindely (4) zsindelytető (1) zsindely tető (4) zsírégetés (1) Címkefelhő

Blog hírek. Vállalkozások, hírek, cikkek, interjúk

Blog Hírek vállalkozásokról. Itt megtalálhatsz érdekes híreket, cikkeket vállalkozásokról

Kategóriák

süti beállítások módosítása