A marketing korábban "varázslat" volt, a koncepciótól és a stratégiától a létrehozásig és a megvalósításig.
Valamikor nehéz volt olyan méltó árust találni, aki kiváló minőségű reklámokat tudott előállítani és megvalósítani termékeinek és szolgáltatásainak.
Az egyre növekvő figyelem iránti igény és a piac elsöprő terméklehetőségei miatt a fogyasztók kezdik szem elől téveszteni, hogy kiben bízhatnak meg.
A szélsőséges intézkedéseket meghozó fogyasztók a reklám elkerülése érdekében egyre nehezebbé teszik a márkák lépést tartását a digitális területtel.
Tehát hova fordulsz?
Az okos lépés pl; egy kreatív marketinges, mint pl; Kreatív Inas által nyújtott marketing lenne .
Röviden, szüksége van egy marketingesre.
Ha megnézi az alábbi statisztikákat, akkor van értelme, miért a marketing olyan népszerű taktika az eladások növelésére:
- A vásárlók igen nagy része csupán csak 1% -uk bízik a reklámokban. 33% -uk azonban megbízik a blogok bejegyzéseiben található írásokban vásárlásai során.
- Az emberek körülbelül 40% -a arról számolt be , hogy online vásárolt egy terméket, miután látta, hogy egy szimpatikus személy használja a YouTube-on, az Instagramon vagy a Twitteren, Facebookon, stb;....
- Az influencerek 71% -a úgy véli, hogy ez egy őszinte és hiteles hang az, ami elkötelezi a hallgatóságot.
- A Kreatív Inas tanulmánya szerint a megfelelően előkészített marketing minden elköltött Forint megtérülést, hasznot hoz.
Könnyű felismerni, hogy a marketing miért éppen egyre felkapottabb.
De merre tart?
És ami még fontosabb: hogyan lehetne kamatoztatni
Olvassa el, ha többet szeretne megtudni a marketing jelenlegi helyzetéről, a marketing stratégiájának bevezetéséről és a marketing trendekről, amelyek profitot is termelnek.
Mi az a befolyásoló marketing?
A marketinges egy meglévő lehetőséget aknáz ki, aki nagy nyomon követési és erős márkahírnévre tett szert egy adott résen, hogy támogassa márkáját, támogassa termékét vagy társalkotást hozzon létre azzal a szándékkal, hogy növelje a márka ismertségét és növelje az eladásokat.
A befolyásoló kampányok típusai
1. Kedvezménykódok és kapcsolt marketing.
A ROI nyomon követése (Befektetésarányos megtérülés) és az affiliate marketing befolyásolóinak kompenzálása egyedi URL-ekkel és egyedi kedvezménykódokkal könnyen megvalósítható.
2. Versenyek és ajándékok.
A versenyek, az ajándékok kiválóak egy márka nagyobb kitettségének megszerzéséhez, a hírveréshez és a vezetés elkötelezettségéhez.
A termék árának függvényében könnyedén teret engedhet a költségvetésében, hogy havonta egy maroknyi terméket odaadjon a verseny nyerteseinek.
A marketing videóinak posztolása/feltöltése YouTube-csatornákon, facebookon vagy Instagram élő videókon keresztül elősegítheti a termék reflektorfénybe állítását, az egész közönség elé kerül, minimális költséggel a márkád/terméked/szolgáltatásod számára.
Néhány influencer annyi ingyenességet és exkluzív terméket kap, hogy a hét egyik napját arra szánják, hogy minden ajándékukat kicsomagolják a közösségi médiában, megköszönve az őket küldő vállalkozásnak, vagy akár átnézik, akár felhasználják őket akkor és ott a platformon.
Ideális esetben ezeknek a díjaknak vagy ajándékoknak elég jövedelmezőnek kell lenniük ahhoz, hogy izgassák az embereket, vagy korai hozzáférést kell biztosítaniuk a termékekhez, még mielőtt széles körben megjelentetnék őket.
A verseny oldalán a még nagyobb elkötelezettség ösztönzésének egyszerű módja az elkötelezettségi utasítások szerepeltetése a versenyre való belépés kikötéseként.
Ez valami ilyesmi lehet:
-
A barátok címkézése.
-
Tetszik a poszt.
-
A tartalom megosztása.
-
Feliratkozás hírlevélre.
Ügyeljen arra, hogy a szabályokat teljesen átláthatóvá tegye, hogy a zavartság ne akadályozza a résztvevőket a belépésben, és biztosítsa, hogy a győztesek kihirdetésekor ne legyen elégedetlenség a hallgatóság körében.
Hogyan készítsd el a befolyásoló stratégiádat
A sikeres marketing stratégia kiépítése a célorientáltságról szól.
Világos úti cél szem előtt tartása nélkül soha nem lehet tudni, melyik útnak van a legkevesebb ellenállása, és az sem utolsó szempont, hogy a legköltséghatékonyabb és a legjobb eredményt nyújtja-e.
Ehhez meg kell határoznia a céljait és a KPI-ket, miközben tudatosan erőfeszítéseket kell tennie a befolyásoló közönség megértése érdekében.
1. Dokumentálja céljait és legfontosabb teljesítménymutatóit.
Az első alkalommal, amikor egy vállalkozás befektet a marketing szolgáltatásba, minden bizonnyal szerencsejátékosnak érezheti magát - amely bármikor megtérülést generálhat vagy nem.
A szomorú igazság az, hogy sokak számára ez hazárdjáték lesz, hiszen egy szolgáltatást vásárolnak meg, ami mögé nem lehet minden esetben belátni.
Ez részben azért van, mert nem fektetik be a szükséges erőforrásokat ahhoz, hogy életképes csatornaként megfelelően teszteljék őket, másrészt azért, mert nem fordítanak időt arra, hogy világos célokat tűzzenek ki és meghatározzák a megfelelő mutatókat, amelyeket követni kell a célok elérése érdekében. természetesen a marketingesek 99%-a tisztességesen végzi dolgát, bár sajnos, mint minden szakterületen ezen a téren is megjelentek az úgynevezett "kóklerek".
Célbeállítás és kulcsfontosságú mutatókövetés
A marketing körüli három nagy cél a következő:
-
Építse a márka ismertségét. Az online márkaépítés a követők számával, tetszéseivel és elkötelezettségével mérhető, például a megjegyzésekkel, a hashtagjeid használatával és a megosztásokkal.
-
Új célpiac vonzása. Az új célpiac vonzása mindent magában foglal a márka ismertségében, de egy teljesen új térben. Ehhez olyan befolyásolókra van szükséged, akik érdeklődést tudnak létrehozni és célzott forgalmat teremthetnek.
-
Az ólomtermelés megkönnyítése. Minden ehhez vezet: több eladás. A több lead és az ügyfelek megszerzése könnyen nyomon követhető a konverziókkal és az értékesítésekkel, de bonyolult lehet a források közvetlen nyomon követése, kivéve, ha minden befolyásolóhoz külön kódokat vagy céloldalakat telepít.
Annak ismerete, hogy mely partneri kapcsolatok működnek, és melyek nem, segít abban, hogy a legtöbbet hozza ki befolyásos stratégiájából.
Hasonlítsa össze a marketing eredményeit más marketing csatornák eredményeivel annak megállapításához, hogy a marketingre fordított költség megéri-e.
2. Ismerje meg a marketinges tervét.
A hatékony marketing kampány kritikus eleme a megbízható kapcsolat kialakítása egy releváns marketingessel, aki összhangban áll a közönség igényeivel és vágyaival, és olyan vizuális megjelenést is le tud tenni az "asztalra" amire a közönség figyelni fog, amikor vásárlási döntéseket hoz.
Bővítse elérését az Instagramon túl is
Az elsődleges cél a befolyásoló témák és a közönség demográfiai adatai alapján olyan influencerek felfedezése, akik minden létfontosságú elkötelezettségi mutatót képesek teljesíteni.
Ahhoz, hogy megtalálja a megfelelő illeszkedést a márka és az influencer között, meg kell találnia valakit, aki összhangban áll a márka víziójával, küldetésével és identitásával.
Az Instagram és a Facebook is jelenleg tipikusan az első platformok között vannak.
Valójában 2017-ben az influencerek első számú platformja az Instagram volt, megdöbbentő 92% -os részesedéssel .
Mielőtt azonban az összes pénzét az Instagramba helyezné, érdemes megjegyezni, hogy a keresési szokások gyorsan változnak, és ezzel együtt szinte minden közösségi platformon új lehetőségek nyílnak meg. Minden esetben ha másért nem is de tanácsért, érdemes felkeresni a Kreatív Inas oldalát. Sok hasznos blog cikkekkel segítenek vállalkozásoknak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.