Vásárlási szokásaink nagyon megváltoztak, ha az elmúlt évtizedeket vesszük alapul, és a magyar átlagnépesség jellemzőit tekintjük.
A kapitalizmus beköszöntével az emberek számtalan lehetőséghez jutottak anno a 90-es évek elején, a rendszerváltás után, majd ez a sok különböző lehetőség egy bizonyos idő után rendkívül rossz filozófia felé terelte az átlagembereket.
A versenyhelyzet egy jó ideig rendkívül instabillá tette az árakat, a megszokott kiszámíthatóság elveszett és az emberek elkezdték keresni az anyagilag legoptimálisabb ajánlatokat és lehetőségeket.
Főleg, a már akkoriban is felnőtt életet élő népesség viselkedésében a mai napig fellelhető az akciók és kedvezmények iránti ellenállhatatlan vágyakozás. A kedvező ár teljességgel felülírta a minőség fontosságát, az emberek már nem törődtek azzal akkoriban, mi az, ami jó, sokkal inkább az volt a fontos, mi az, ami olcsó. Ez a fajta mentalitás kitartott általánosan egészen a 2000-es évek közepéiig, de ott történt egy hatalmas fordulat.
Felnőtt egy új generáció, akiknek nem volt akkora nagy dolog a választék, akik nem tudták, mit jelent, amikor valamiből csak egy, maximum kétféléből lehet válogatni. Nekik már természetes volt, hogy rengeteg a lehetőségük, és megtanultak hamar élni is ezzel a helyzettel. Ennek a folyamatnak köszönhetően a luxus már nem egy elérhetetlen vágyálom sem pedig kiváltság, hiszen mindenki számára elérhetőek lettek a minőségi darabok is a szemléletváltozással. Hamar rájöttek az emberek, hogy valójában az olcsó a drága, hiszen a silány minőség gyors cserét von maga után, míg a jó minőségű termékek hosszú évekig is szolgálhatják igényeinket. Jó minőséget venni nem pénzkidobás, hanem befektetés, és minél korlátozottabbak az anyagi lehetőségek, annál inkább meg kell gondolnunk, miből mit veszünk meg.
Így van ez a ruházatnál, az élelmiszernél, a műszaki termékeknél és bizony a bútoroknál is. Főleg a mindennapi, nagy igénybevételnek kitett használati tárgyak esetén kell jól megfontolnunk, hogy beérjük-e egy silány minőségű tömeggyártott darabbal, vagy éppen befektetünk egy minőségi termékbe, amit aztán hosszú évekig nem kell majd lecserélni.
De mit is értünk minőség alatt? Hol bújnak meg ezek a tárgyak?
Ma már még az eddigiekhez képest is több a választási lehetőség, ha vásárlásról van szó. A magyar köztudatban is elterjedtek világmárkák, olyan cégek, melyeknek neve már önmagában is garancia a minőségre. Ilyen a Ralph Lauren is, a kortalan stílus és elegancia hírnöke, ahol ma már nem csak ruházati termékeket, de lakberendezési tárgyakat és bútorokat is vehetünk.
A Falk Miksa utcai bemutató teremben és galériában csodás választék tárul elénk, melynek minden egyes darabja egy igazi műalkotás. Közben pedig ordít a helység minden négyzetcentiméteréről a minőség iránti elhivatottság is. Itt aztán nem lehet gagyi, a szó rossz értelmében vett olcsó dolgokat találni.
Annak ajánlott ide eljönni, aki képes a hosszú távú gondolkodásra, aki nem fél az elköteleződéstől és aki tudja, mit akar. Mert, ha innen rendezed be otthonodat, abban biztos lehetsz, hogy egyhamar nem veszel majd új berendezési tárgyakat.
Látogass el a Gallery A-ba, és tekintsd meg a rendkívüli kínálatot a lakberendezési tárgyak, bútorok és ágyneműk, lakástextíliák terén is. Ha te is elkötelezett híve vagy a luxus érzésének és a jó minőségnek, itt biztosan megtalálod azt, amit keresel!
Elérhetőségek:
- Budapest, Falk Miksa u. 5 Telefonszám: + 36 (1) 9515468
Facebook: GalleryA.budapest/
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.